Case Study

Hoe Öztad zijn bezorgservice heeft ingericht met SIDES

Een interview met DIyar Imak, Eigenaar van Öztad, döner zoals het hört.

Öztad bestaat ongeveer 10 jaar. In de afgelopen 10 jaar is er veel veranderd en is Öztad uitgegroeid tot een döner kebab speciaal zaak in Nootdorp en omgeving! Döner wordt vaak gelinkt aan het uitgaan en stappen echter is de döner van Öztad meer dan dat.

Diyar: Onze slogan luidt: ”Döner zoals het hört”. Hiermee willen wij als Öztad zorgen dat döner kebab zijn naam waardig is en niet alleen een snack voor het nachtleven. Hierdoor staan kwaliteit en tevredenheid bij ons op nummer 1.

Na een aantal jaar heeft Öztad besloten om te starten met bezorgen. Zo werd er in eerste instantie op de oude manier orders aangenomen. Een a4’tje werd uitgeprint met de order(s) en van hieruit werd het voorbereid en bezorgt door één bezorger. Echter bleek dit door de enorme groei niet meer de juiste manier te zijn.

“Uiteindelijk waren we zo enorm gegroeid dat we een zogenoemd ordermanagement systeem nodig hadden. Na lang zoeken en verschillende aanbieders te bekijken sprong SIDES hier ver bovenuit. Dankzij alle functies die SIDES biedt hebben we alles wat we nodig hebben om onze knelpunten op te lossen. Sinds we met SIDES werken is het erg simpel om alle orders te managen en de processen soepel te laten lopen.”

Diyar Imak, Eigenaar Öztad in Nootdorp

Het starten van een bezorgservice

Diyar Imak maakt gebruik van ons POS-systeem, driver-app en de webshop & app. Door de enorme groei van Öztad was het belangrijk dat de software die wordt gebruikt voor de bezorgservice ook goed werkt. Met de SIDES software werken alle modules goed samen en zorgt het ervoor dat de workflow snel en gemakkelijk verloopt. Dankzij het gebruik van de driver-app wordt de planning van de bezorgers gemakkelijk gedaan. De app zorgt ervoor dat de bezorgers automatisch de snelste toegewezen route toegewezen krijgen. Dit wordt ook gecommuniceerd met de kassa.

De kassa communiceert in eerste instantie met de webshop welke bestelling is gedaan, hierna wordt er vanuit de kassa gekeken welke bezorger het meest in de buurt is wanneer de bestelling klaar is. Hierdoor krijgt de bezorger gelijk de bestelling toegewezen waardoor het eten gelijk meekan wanneer het klaar is.

Diyar Imak: ”Sinds we met SIDES werken is het erg simpel om alle orders te managen en de processen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarnaast hebben we eindelijk inzicht in statistieken waardoor we enorm veel managementinformatie krijgen over ons bedrijf.”

Kassasysteem

De software van SIDES

De software van SIDES werkt erg simpel. Ieder product die SIDES aanbiedt past en werkt perfect samen met ieder ander product dat SIDES aanbiedt. Kijkend naar Öztad wordt er gebruik gemaakt van 3 verschillende producten die perfect met elkaar communiceren om te zorgen dat de workflow van de bezorgservice zo soepel mogelijk  verloopt. Met de software van SIDES hoef jij je geen zorgen meer te maken over workflows, knelpunten of een onduidelijk proces. Je hoeft je alleen nog maar bezig te houden met kwalitatief lekker eten te maken!

Diyar Imak, eigenaar Öztad Nootdorp, zegt:

“Dit allemaal samengevat wil ik alleen maar zeggen dat we enorm blij zijn met de keuze om met SIDES een samenwerking aan te gaan.”

Ben je al SIDES-klant?

eatDOORI
Losteria
burgerme
USHI Logo
USHI

Vraag nu een gratis afspraak aan:

  • Ontvang een gratis introductie tot de SIDES-software
  • Verhoog je omzet tot 40%
  • Bezorg bestellingen tot 3x sneller
  • 100% veilig en voldoet aan alle normen
eatDOORI
L'Osteria
burgerme
USHI Logo
USHI