Georganiseerd en eenvoudig

Voorraadbeheer software

Met de voorraadbeheer software heb je overzicht over je gehele goederenverkeer in je horecaonderneming.

Alle goederenbewegingen in één oogopslag

Met het systeem voor voorraadbeheer horeca worden alle uitgaande goederen in korte tijd geboekt. Het maakt niet uit welk kanaal wordt gebruikt om te bestellen.

Volledige controle over je inventaris

De voorraadbeheer software zorgt voor transparantie over voorraden, bewegingen en eventuele knelpunten.

Geïntegreerde leveranciersgegevens

Het voorraadbeheersysteem synchroniseert automatisch de prijzen en leveringstermijnen van de leveranciers. Dit maakt je bestellingen en ontvangstbewijzen een stuk makkelijker.

Geautomatiseerd magazijn logboek en inventaris

Eenvoudig beheer

Plan eenvoudig het gebruik van goederen in je onderneming met het voorraadbeheer horeca.

Bestelling en ontvangst van goederen

Beheer vanuit één plek

Met de voorraadbeheer software heb je altijd je goederenstromen onder controle

Icon Lieferanten

Leveranciersbeheer

Binnen het voorraadbeheersysteem vul je verschillende leveranciersinformatie in zoals contactgegevens en leveringstermijnen. Deze kon je opslaan en vervolgens toevoegen aan je grondstoffen.

Icon Warenbestellung

Het centraal bestellen van goederen

Dankzij de ingebouwde bestelfunctie kun je alle bestellingen centraal samenstellen en via de interface of via e-mail verzenden.

Icon Wareneingang

Inkomende goederen in één oogopslag

Met de voorraadbeheer software kun je de goederenontvangst direct vanuit de bestelling boeken. Vergelijk makkelijk de hoeveelheden en boek deze in met maar een paar klikken.

Icon Lagerverwaltung

Real-time voorraadbeheer

Met behulp van het magazijn management kun je opslaglocaties creëren en de grondstoffen opslaan. Je voorraad wordt altijd in real time bijgewerkt.

Icon Warenwirtschaft

Inventariseer zonder moeite

Bij het beheren van je koopwaar kun je jouw inventaris gemakkelijk opmaken met behulp van inventarissjablonen met behulp van tablet of tellijsten.

Icon Filialverwaltung

Een oplossing voor meerdere winkels

De voorraadbeheer software van SIDES is niet alleen gemaakt voor één locatie. De software kan ook worden gebruikt voor meerdere locaties en franchiseformules.

FAQ

Met ons digitaal voorraadbeheersysteem kunnen restauranthouders hun voorraden overzichtelijk en flexibel beheren. De op het menu vermelde items kunnen hier met de nodige ingrediënten als recepten worden opgeslagen. Als een artikel in het restaurant of online is verkocht, wordt het verbruik automatisch geregistreerd in de inventaris. Op die manier is de voorraad altijd up-to-date zonder extra werk en kunnen leveranciers tijdig op de hoogte worden gebracht voordat de ingrediënten opraken.

 

Alle goederenbewegingen van de onderneming worden onder deze term samengevat. Daarbij gaat het in de eerste plaats om ingrediënten voor de gerechten, maar ook om de bedrijfsuitrusting, het keukengerei of de werkkleding van het personeel. Het is belangrijk deze goed en zorgvuldig bij te houden om aan het eind van het jaar een correcte balans aan de belastingdienst voor te leggen en eventueel een deel van de uitgaven via de belastingaangifte vergoed te krijgen.

Ja. Dankzij de intelligente cloudsoftware hebben alle modules een directe interface met het winkelsysteem. Wijzigingen worden in real time doorgegeven en toegepast op een willekeurig aantal winkels. Het management kan zo alle processen centraal en op verschillende eindapparaten controleren. Bediening en toepassing zijn gebruiksvriendelijk, zodat ook nieuwe medewerkers snel met de software vertrouwd kunnen raken.

Even veelzijdig als jij!

Filiaalbeheer

Beheer en controleer je filialen gemakkelijk en eenvoudig met het centrale beheer van onze filiaalbeheersoftware.

Kassasysteem

Haal het beste uit jouw horeca onderneming met ons alles-in-één kassasysteem.

Keukenmanager

Automatiseer je keukenprocessen en beheer bestellingen digitaal met de keukenmanager.