Georganiseerd en ongecompliceerd

Centraal voorraadbeheer

Met het voorraadbeheer heb je overzicht over het gehele goederenverkeer in je restaurant.

Alle goederenbewegingen in één oogopslag

Met het systeem voor voorraadbeheer worden alle uitgaande goederen in korte tijd geboekt. Het maakt niet uit welk kanaal wordt gebruikt om te bestellen.

Volledige controle over de inventaris

Het voorraadbeheer systeem zorgt voor transparantie over voorraden, bewegingen en eventuele knelpunten.

Geïntegreerde leveranciersgegevens

Het systeem synchroniseert automatisch de prijzen en leveringstermijnen van de leveranciers, wat je bestellingen en ontvangstbewijzen vereenvoudigt.

Geautomatiseerd magazijnlogboek en inventaris

Eenvoudig
Beheren

Plan eenvoudig het gebruik van goederen in je restaurant met het digitale voorraadbeheersysteem.

Bestelling en ontvangst van goederen

Centraal beheer

Met voorraadbeheer heb je altijd alle goederenstromen onder controle.

Icon Lieferanten

Leveranciersbeheer

In het voorraadbeheersysteem kun je verschillende leveranciersinformatie, zoals contactgegevens of leveringstermijnen, opslaan en vervolgens aan de grondstoffen toevoegen.

Icon Warenbestellung

Centrale bestelling van goederen

Dankzij de ingebouwde bestelfunctie kun je alle bestellingen centraal via het voorraadbeheersysteem samenstellen en via interface of e-mail verzenden.

Icon Wareneingang

Inkomende goederen in een oogopslag

Met het voorraadbeheersysteem kun je de goederenontvangst direct vanuit de bestelling boeken. Vergelijk eenvoudig de hoeveelheden en boek met slechts een paar klikken.

Icon Lagerverwaltung

Real-time magazijnbeheer

Met behulp van het magazijn management kun je opslaglocaties creëren en de grondstoffen opslaan. Je voorraad wordt in real time bijgewerkt.

Icon Warenwirtschaft

Vereenvoudigde inventaris

Bij het beheer van de koopwaar kun je jouw inventaris gemakkelijk opmaken met behulp van inventarissjablonen met behulp van een tablet of tellijsten.

Icon Filialverwaltung

Oplossing voor meerdere winkels

Naast het beheer van restaurants is het voorraadbeheersysteem ook geschikt voor het voorraadbeheer van franchise vennootschappen.

No posts found!

FAQ

Met ons digitaal voorraadbeheersysteem kunnen restauranthouders hun voorraden overzichtelijk en flexibel beheren. De op het menu vermelde items kunnen hier met de nodige ingrediënten als recepten worden opgeslagen. Als een artikel in het restaurant of online is verkocht, wordt het verbruik automatisch geregistreerd in de inventaris. Op die manier is de voorraad altijd up-to-date zonder extra werk en kunnen leveranciers tijdig op de hoogte worden gebracht voordat de ingrediënten opraken.

 

Alle goederenbewegingen van de onderneming worden onder deze term samengevat. Daarbij gaat het in de eerste plaats om ingrediënten voor de gerechten, maar ook om de bedrijfsuitrusting, het keukengerei of de werkkleding van het personeel. Het is belangrijk deze goed en zorgvuldig bij te houden om aan het eind van het jaar een correcte balans aan de belastingdienst voor te leggen en eventueel een deel van de uitgaven via de belastingaangifte vergoed te krijgen.

Ja. Dankzij de intelligente cloudsoftware hebben alle modules een directe interface met het winkelsysteem. Wijzigingen worden in real time doorgegeven en toegepast op een willekeurig aantal winkels. Het management kan zo alle processen centraal en op verschillende eindapparaten controleren. Bediening en toepassing zijn gebruiksvriendelijk, zodat ook nieuwe medewerkers snel met de software vertrouwd kunnen raken.

Even veelzijdig als jij!