Waar moet je op letten bij het bijhouden van een...
lees bericht
Self-service terminal
Klanten kunnen via de bestelzuil contactloos bestellen en betalen in jouw horecaonderneming.
Met een bestelzuil kunnen klanten snel en contactloos bestellen en betalen.
Maak gebruik van promotie banners of biedt product voorbeelden aan en verhoog de gemiddelde waarde van de bon.
Dankzij de snelle verwerking van bestellingen wordt de klanttevredenheid vergroot.
De bestelzuil is eenvoudig in gebruik en geeft klanten een geweldige bestelervaring.
Klanten betalen contactloos bij de bestelzuil.
Moedig klanten aan om bij jou te bestellen met couponcodes of kortingen.
Stel automatisch extra producten voor die overeenkomen met de bestelling en vergroot de bon.
Met een bestelzuil plaatst de klant zijn bestelling via een digitale menukaart. Deze menukaart is op maat gemaakt voor jouw horecaonderneming.
De bestelzuil is eenvoudig te bedienen via een touchscreen en leidt je klanten gemakkelijk door je digitale menukaart.
Met de bestelzuil kun je de gemiddelde bon per klant verhogen door middel van promotie banners en campagnes.
Je klanten kunnen direct op de bestelzuil betalen met een pinpas of creditcard. Als alternatief is contante betaling aan de balie ook mogelijk.
Zorg voor klantbinding op lange termijn dankzij het loyaliteitsprogramma en zorg voor terugkerende klanten.
Je kunt de artikelen en productgroepen die op de bestelzuil worden aangeboden flexibel beheren en gemakkelijk wijzigen.
Waar moet je op letten bij het bijhouden van een...
lees berichtNiet elk bedrijf is verplicht om een inventarisatie uit te...
lees berichtOntdek waarom klantbeoordelingen cruciaal zijn voor het succes van jouw...
lees berichtIn dit artikel lees je hoe de klanttevredenheid en omzet...
lees berichtIn plaats van online te bestellen of te wachten op bedienend personeel, kunnen je gasten eenvoudig en contactloos hun gewenste gerechten bestellen via de lokale self-service terminal in het restaurant en daar contactloos betalen met een betaalprovider naar keuze. Op verzoek kun je ook contant betalen aan de balie. De self-service terminal is het lokale verlengstuk van de webshop voor de instore sales van jouw restaurant.
Bestaande hardware apparaten kunnen meestal opnieuw worden gebruikt voor installatie. Een tablet of monitor met touch-functie is voldoende om te starten. De self-service terminal is direct verbonden met het winkelsysteem en geeft, net als in de webshop, de bestellingen realtime door aan het kassasysteem, waar ze snel en overzichtelijk kunnen worden verwerkt. Tijdens de eerste installatie ondersteunt ons supportteam je telefonisch of, indien gewenst, door een collega ter plaatse.
Met de bestelterminal kunnen klanten gemakkelijk en snel contactloos bestellen en betalen in het restaurant. De self-service terminal verkort wachttijden, ontlast je medewerkers en maakt het mogelijk om nog meer bestellingen in dezelfde tijd te verwerken. Goed geplaatste aanbiedingen en intuïtieve bediening moedigen veel gasten aan om extra items te kopen via upselling.