Contactloos & gemakkelijk
Met onze QR-code horeca software laat je gasten makkelijk bestellen met smartphone aan tafel en contactloos betalen.
Besparing van personeelskosten
Laat je gasten gemakkelijk via QR-code bestellen met je smartphone aan tafel en betaal contactloos.
Extra verkopen
Dankzij de digitale menukaart kun je automatisch artikelen voorstellen voor een meerprijs om zo de gemiddelde bon te verhogen.
Snelle doorlooptijd
Door middel van QR-code bestellen en een digitaal menu hoeven gasten niet te wachten totdat ze geholpen worden door personeel. Hierdoor kunnen meerdere klanten tegelijk bestellen en dus aan de beurt zijn.
QR-code bestellen
Verhoog je gemiddelde omzet met 20% dankzij QR-code bestellen en contactloze tafelreserveringen.
QR-code bestellingen
Door middel van het kassasysteem en de webshop van SIDES kun jij een digitale menukaart aanbieden en QR-code bestellingen laten doen.
Digitale menukaart
Je kunt met de digitale menukaart via de webshop module je tafel reserveren. Dit zonder tussenkomen van personeel.
Live bestelstatus
Gasten kunnen de status van hun bestelling live volgen op hun smartphone. Hierdoor weten ze precies wanneer de bestelling klaarstaat.
Automatische overdracht
De bestelling wordt automatisch overgedragen naar ons kassasysteem vanuit de webshop.
Artikel voorbeelden
In de digitale menukaart kun je voorbeeld artikelen instellen of suggesties van artikelen doorvoeren. Deze worden automatisch aan je gasten aangeboden bij het selecteren van bepaalde gerechten.
Online betalingen
Dankzij geïntegreerde online betaalmethoden PayPal en IDeal kunnen gasten hun bestelling digitaal betalen en een fooi geven.
Kasboek Restaurant
Waar moet je op letten bij het bijhouden van een...
lees berichtInventarisatie in de horeca: zo eenvoudig is het
Niet elk bedrijf is verplicht om een inventarisatie uit te...
lees berichtZo genereer je positieve klantbeoordelingen voor je restaurant
Ontdek waarom klantbeoordelingen cruciaal zijn voor het succes van jouw...
lees berichtService tips voor een betere klanttevredenheid
In dit artikel lees je hoe de klanttevredenheid en omzet...
lees berichtFAQ
Via een interface naar het SIDES kassasysteem en de webshop kunnen je gasten met een QR-code de digitale menukaart oproepen en contactloos aan tafel bestellen. De bestelling wordt dan automatisch naar je kassa gestuurd en kan direct worden verwerkt. De gast beslist zelf of hij via onze interface cashless wil betalen aan verschillende betalingsproviders, b.v. PayPal, of liever contant betalen. Bij online betalen kunnen er natuurlijk ook fooien gegeven worden.
Gasten die rechtstreeks vanaf de apparaten kunnen browsen, bestellen en betalen, bestellen doorgaans meer. Dat betekent: Bied je gasten artikelen aan tegen een meerprijs en laat je bezoekers meer bestellen – upselling werkt. Door de informele sfeer leidt zelfbediening aan de stoel meestal tot een hogere gemiddelde orderwaarde in vergelijking met het klassieke verkoopgesprek met het bedienend personeel.
Als alternatief heb je de mogelijkheid om je eigen kassasysteem te blijven gebruiken en alleen de webshop te gebruiken. Dit kost echter extra tijd, aangezien je de bestellingen van je gasten zelf in je checkout moet invoeren voordat deze verder verwerkt kunnen worden.
Via een koppeling met ons kassasysteem en de webshop van het restaurant is het contactloze tafelbestelsysteem optimaal voor je zaak in te zetten.