Betrouwbaar & geautomatiseerd

Restaurant call center software

Met de restaurant call center software neem je telefonisch opdrachten aan en stuur je ze door. Dat op een centrale plek.

Optimaliseer het opnemen van bestellingen

Met de restaurant call center software van SIDES neem je centraal bestellingen aan.

Verhoog je orderintake

Via de telefonische hotline neem je bestellingen op en stuur je ze meteen door naar het juiste filiaal.

Ontlast je winkelpersoneel

De introductie van een bezorgservice hotline ontlast je medewerkers en stelt ze in staat zich te concentreren op de werkzaamheden ter plaatse.

Restaurant call center software voor centrale orderacceptatie

Snel & bekwaam

Met de restaurant call center software automatiseer je de telefonische orderacceptatie van je restaurant.

Winkeltoewijzing

Selecteer automatisch het juiste filiaal, zodat automatisch de winkel inclusief beschikbare artikelen en openingstijden worden getoond.

Nummerherkenning

Met nummerherkenning worden bellers direct toegewezen. Voor bestaande klanten wordt het huidige klantenbestand direct getoond.

Bezorg- en ophaaltijden

De medewerkers van je call center hebben altijd automatisch een overzicht van de actuele bezorg- en afhaaltijden van de betreffende winkels.

Flexibele toegang

De restaurant call center software is eenvoudig op elke pc te gebruiken. Op piekmomenten worden medewerkers eenvoudig ingeschakeld.

Geïntegreerde chatmodule

Met de ingebouwde chatmodule praat de call center ondersteuning direct met de winkel en omgekeerd. Vragen worden efficiënt beantwoord.

Belangrijke statistieken

Je evalueert de prestaties van het het call center op elk moment door de orderverwerkingsstatistieken te bekijken.

FAQ

Zodra een bestelling in het restaurant is geplaatst, hoeft het callcenter-personeel dankzij de automatische winkeltoewijzing alleen nog maar het adres in te voeren en wordt de juiste winkel direct weergegeven. Als een gast al geregistreerd is in het winkelsysteem, wordt het telefoonnummer ook automatisch toegewezen. De callcenteragent heeft dan rechtstreeks toegang tot de digitale klantenkaart zonder verdere gegevens in te voeren. In geval van vragen is er een ingebouwde chatmodule waarmee de callcentermedewerkers en het restaurantpersoneel informatie kunnen uitwisselen en vragen snel kunnen ophelderen. Managers hebben toegang tot alle prestatiestatistieken voor een duidelijke en efficiënte evaluatie.

Met het callcenter verhoogt u de efficiëntie van uw leveringsdienst en ontlast u uw cateringpersoneel. Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen de callcenteragenten rechtstreeks met het personeel communiceren en vragen efficiënt verduidelijken. Naast de centrale orderopname heeft de callcenteragent ook toegang tot alle klant- en ordergegevens. Dit betekent dat zij ook klachten centraal kunnen registreren en verwerken en het orderoverzicht kunnen bekijken. Tegelijkertijd is uw eigen bezorgservice-hotline een belangrijk verkoopkanaal waarlangs u een hoge omzet kunt behalen.

De callcentersoftware voor de telefonische orderopname kan flexibel naast afzonderlijke modules worden geboekt en wordt direct in uw systeem geïntegreerd. Bovendien draait de module op Windows en MacOS.

Onze module voor het telefonisch opnemen van bestellingen is zo eenvoudig en intuïtief ontworpen dat het weinig tijd vergt om nieuwe medewerkers op te leiden.

Even veelzijdig als jij!

Contact Form DE
immergrün Logo
immergrün
Losteria
burgerme
Hans im Glück
Hans im Glück

Vraag nu een gratis afspraak aan:

  • Ontvang een gratis introductie tot de SIDES-software
  • Verhoog je omzet tot 40%
  • Bezorg bestellingen tot 3x sneller
  • 100% veilig en voldoet aan alle normen
immergrün Logo
immergrün
L'Osteria
burgerme
Hans im Glück
Hans im Glück

De restaurant call center software voor je horecaonderneming

Franchisebedrijven en restaurants gebruiken externe restaurant call center software om zelfs tijdens piekuren bestellingen aan te nemen. Telefonische bestellingen kunnen snel worden verwerkt en tegelijkertijd worden de medewerkers ter plaatse ontlast op hectische momenten.

 

Waarom heb je een call center nodig voor mijn restaurant?

 

Bij het overzetten van telefonische bestellingen naar het kassasysteem kunnen er snel fouten insluipen en ook dit proces kost veel tijd. Dit kan gevolgen hebben voor de wachttijd van de gasten ter plaatse.

Het personeel van het bezorgservice call center is speciaal opgeleid voor de telefoondienst in de horeca en ontzorgt het restaurantpersoneel (bediening en keuken) ter plaatse.

Als er op een drukke dag, naast de taken ter plaatse, tegelijkertijd eten in het restaurant wordt besteld, kost dat het bedienend personeel veel tijd en energie, die vervolgens elders verloren gaat.

Als er op een drukke dag, naast de taken ter plaatse, tegelijkertijd eten in het restaurant wordt besteld, kost dat het bedienend personeel veel tijd en energie, die vervolgens elders verloren gaat.

Een prettige werksfeer is de basisvoorwaarde voor een goede dienstverlening. Wanneer het personeel overbelast is, worden taken met minder zorg uitgevoerd, wat de kwaliteit van de dienstverlening en als gevolg daarvan de gasttevredenheid aantast.

 

Hoe werkt telefonische orderacceptatie voor horecazaken?

 

Zodra een gast in het restaurant een bestelling wil plaatsen, hoeft de call center medewerker dankzij de automatische winkeltoewijzing alleen het adres in te voeren en wordt direct het juiste filiaal getoond. Belangrijke informatie, zoals het artikeloverzicht of openingstijden, is in één oogopslag te zien.

Als de gast al heeft besteld en is geregistreerd in het winkelsysteem, wordt het telefoonnummer ook automatisch toegewezen. Op deze manier hebben de medewerkers van het call center direct toegang tot de klantenkaart zonder verdere gegevens in te voeren.

Mochten er toch vragen zijn, dan is er een ingebouwde chatmodule beschikbaar waarmee de call center medewerkers en het team in het restaurant informatie kunnen uitwisselen en vragen snel kunnen verduidelijken.

Managers hebben dan weer toegang tot alle prestatiestatistieken voor een duidelijke en efficiënte evaluatie.

 

Het SIDES inkomende callcenter –
De aanbieder van professionele telefoondiensten voor de horeca


De SIDES restaurant call center software wordt aangeboden als SaaS (Software as a Service). Je betaalt een maandelijkse gebruiksvergoeding voor de module en hoeft geen extra commissie te betalen.

De SIDES-softwareoplossing maakt gebruik van speciaal aangepaste functies om het call center personeel voor elk restaurant op te leiden. Het call center voor bezorgdiensten en restaurants is ontworpen om eenvoudig en intuïtief te zijn, zodat de trainingsperiode voor nieuwe medewerkers weinig tijd kost.

Verdere voordelen van SIDES telefonische orderacceptatie:

  • Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen de call center medewerkers direct chatten met het winkelpersoneel en efficiënt vragen beantwoorden.

  • Naast het opnemen van de bestelling heeft de call center medewerker ook toegang tot de klant- en bestelgegevens van alle winkels (bijvoorbeeld alle bestellingen inzien).

  • De callcentermedewerker kan klachten centraal vastleggen en afhandelen.

  • De restaurant call center software kan eenvoudig worden gebruikt op elk standaard pc-besturingssysteem.

  • Dankzij de cloud architectuur kunnen indien nodig extra medewerkers worden toegevoegd op piekmomenten.

  • De gebruiksvriendelijke bestelinterface maakt onboarding eenvoudiger voor nieuw personeel.

Bovendien is het geoptimaliseerd voor operaties met meerdere vestigingen en zorgt het voor een efficiënte communicatie. Als eigenaar heb je alle gegevens (bijvoorbeeld personeelsstatistieken) in één oogopslag.

Het call center is een belangrijk verkoopkanaal waardoor hoge verkopen worden gegenereerd. Met de SIDES call center module kan deze taak effectief worden uitbesteed, zodat iedereen in het team zich kan concentreren op de essentie – heerlijke gerechten en eersteklas service.

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie

U bekijkt momenteel inhoud van een plaatshouder van Youtube. Klik op de knop hieronder om de volledige inhoud te bekijken. Houd er rekening mee dat u op deze manier gegevens deelt met providers van derden.

Meer informatie