Staat u op het punt een nieuwe gastronomische onderneming te...
lees bericht
Call center
Met de restaurant call center software neem je telefonisch opdrachten aan en stuur je ze door. Dat op een centrale plek.
Met de restaurant call center software van SIDES neem je centraal bestellingen aan.
Via de telefonische hotline neem je bestellingen op en stuur je ze meteen door naar het juiste filiaal.
De introductie van een bezorgservice hotline ontlast je medewerkers en stelt ze in staat zich te concentreren op de werkzaamheden ter plaatse.
Met de restaurant call center software automatiseer je de telefonische orderacceptatie van je restaurant.
Selecteer automatisch het juiste filiaal, zodat automatisch de winkel inclusief beschikbare artikelen en openingstijden worden getoond.
Met nummerherkenning worden bellers direct toegewezen. Voor bestaande klanten wordt het huidige klantenbestand direct getoond.
De medewerkers van je call center hebben altijd automatisch een overzicht van de actuele bezorg- en afhaaltijden van de betreffende winkels.
De restaurant call center software is eenvoudig op elke pc te gebruiken. Op piekmomenten worden medewerkers eenvoudig ingeschakeld.
Met de ingebouwde chatmodule praat de call center ondersteuning direct met de winkel en omgekeerd. Vragen worden efficiënt beantwoord.
Je evalueert de prestaties van het het call center op elk moment door de orderverwerkingsstatistieken te bekijken.
Staat u op het punt een nieuwe gastronomische onderneming te...
lees berichtHogere klantloyaliteit dankzij vouchers: In dit artikel leert u hoe...
lees berichtBent u eigenaar van een horecazaak en wilt u uw...
lees berichtHet energieverbruik neemt langzaam toe. Ook in de horeca. Wij...
lees berichtZodra een bestelling in het restaurant is geplaatst, hoeft het callcenter-personeel dankzij de automatische winkeltoewijzing alleen nog maar het adres in te voeren en wordt de juiste winkel direct weergegeven. Als een gast al geregistreerd is in het winkelsysteem, wordt het telefoonnummer ook automatisch toegewezen. De callcenteragent heeft dan rechtstreeks toegang tot de digitale klantenkaart zonder verdere gegevens in te voeren. In geval van vragen is er een ingebouwde chatmodule waarmee de callcentermedewerkers en het restaurantpersoneel informatie kunnen uitwisselen en vragen snel kunnen ophelderen. Managers hebben toegang tot alle prestatiestatistieken voor een duidelijke en efficiënte evaluatie.
Met het callcenter verhoogt u de efficiëntie van uw leveringsdienst en ontlast u uw cateringpersoneel. Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen de callcenteragenten rechtstreeks met het personeel communiceren en vragen efficiënt verduidelijken. Naast de centrale orderopname heeft de callcenteragent ook toegang tot alle klant- en ordergegevens. Dit betekent dat zij ook klachten centraal kunnen registreren en verwerken en het orderoverzicht kunnen bekijken. Tegelijkertijd is uw eigen bezorgservice-hotline een belangrijk verkoopkanaal waarlangs u een hoge omzet kunt behalen.
De callcentersoftware voor de telefonische orderopname kan flexibel naast afzonderlijke modules worden geboekt en wordt direct in uw systeem geïntegreerd. Bovendien draait de module op Windows en MacOS.
Onze module voor het telefonisch opnemen van bestellingen is zo eenvoudig en intuïtief ontworpen dat het weinig tijd vergt om nieuwe medewerkers op te leiden.