Betrouwbaar & geautomatiseerd

Restaurant call center software

Met de restaurant call center software neem je telefonisch opdrachten aan en stuur je ze door. Dat op een centrale plek.

Optimaliseer het opnemen van bestellingen

Met de restaurant call center software van SIDES neem je centraal bestellingen aan.

Verhoog je orderintake

Via de telefonische hotline neem je bestellingen op en stuur je ze meteen door naar het juiste filiaal.

Ontlast je winkelpersoneel

De introductie van een bezorgservice hotline ontlast je medewerkers en stelt ze in staat zich te concentreren op de werkzaamheden ter plaatse.

Restaurant call center software voor centrale orderacceptatie

Snel & bekwaam

Met de restaurant call center software automatiseer je de telefonische orderacceptatie van je restaurant.

Winkeltoewijzing

Selecteer automatisch het juiste filiaal, zodat automatisch de winkel inclusief beschikbare artikelen en openingstijden worden getoond.

Nummerherkenning

Met nummerherkenning worden bellers direct toegewezen. Voor bestaande klanten wordt het huidige klantenbestand direct getoond.

Bezorg- en ophaaltijden

De medewerkers van je call center hebben altijd automatisch een overzicht van de actuele bezorg- en afhaaltijden van de betreffende winkels.

Flexibele toegang

De restaurant call center software is eenvoudig op elke pc te gebruiken. Op piekmomenten worden medewerkers eenvoudig ingeschakeld.

Geïntegreerde chatmodule

Met de ingebouwde chatmodule praat de call center ondersteuning direct met de winkel en omgekeerd. Vragen worden efficiënt beantwoord.

Belangrijke statistieken

Je evalueert de prestaties van het het call center op elk moment door de orderverwerkingsstatistieken te bekijken.

FAQ

Zodra een bestelling in het restaurant is geplaatst, hoeft het callcenter-personeel dankzij de automatische winkeltoewijzing alleen nog maar het adres in te voeren en wordt de juiste winkel direct weergegeven. Als een gast al geregistreerd is in het winkelsysteem, wordt het telefoonnummer ook automatisch toegewezen. De callcenteragent heeft dan rechtstreeks toegang tot de digitale klantenkaart zonder verdere gegevens in te voeren. In geval van vragen is er een ingebouwde chatmodule waarmee de callcentermedewerkers en het restaurantpersoneel informatie kunnen uitwisselen en vragen snel kunnen ophelderen. Managers hebben toegang tot alle prestatiestatistieken voor een duidelijke en efficiënte evaluatie.

Met het callcenter verhoogt u de efficiëntie van uw leveringsdienst en ontlast u uw cateringpersoneel. Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen de callcenteragenten rechtstreeks met het personeel communiceren en vragen efficiënt verduidelijken. Naast de centrale orderopname heeft de callcenteragent ook toegang tot alle klant- en ordergegevens. Dit betekent dat zij ook klachten centraal kunnen registreren en verwerken en het orderoverzicht kunnen bekijken. Tegelijkertijd is uw eigen bezorgservice-hotline een belangrijk verkoopkanaal waarlangs u een hoge omzet kunt behalen.

De callcentersoftware voor de telefonische orderopname kan flexibel naast afzonderlijke modules worden geboekt en wordt direct in uw systeem geïntegreerd. Bovendien draait de module op Windows en MacOS.

Onze module voor het telefonisch opnemen van bestellingen is zo eenvoudig en intuïtief ontworpen dat het weinig tijd vergt om nieuwe medewerkers op te leiden.

Even veelzijdig als jij!

Filiaalbeheer

Beheer en controleer je filialen gemakkelijk en eenvoudig met het centrale beheer van onze filiaalbeheersoftware.

Webshop & App

Bouw je eigen online aanwezigheid op met je eigen online shop en genereer meer omzet.

Bezorger app

Verkort je levertijden en automatiseer de routeplanning met de bezorger app.