Efficiënt & schaalbaar

Volledige controle over je franchise

Beheer je franchise met slechts één slim systeem. Met SIDES kun je al je vestigingen bijhouden en eenvoudig relevante kengetallen evalueren.

Voor iedereen die hongerig is naar succes

Voorbij zijn de dagen van ontbrekende winkelgegevens, uitverkochte producten en slecht presterende winkels. Beheer alle processen in één franchisesoftware! Goederen, personeel en je bezorgservice bijhouden. Automatiseer je processen en versnel de evaluatie. Je voordeel: je ontvangt alle statistieken uit één systeem, beheer je bedrijf centraal in één systeem en verhoog je winst!

“Ik gebruik SIDES elke dag en kijk naar de verkoop- en levertijden. Ik kan precies zien welke winkels gewoon achterlopen qua levertijden en kan direct zien wat het probleem is.”

– Wolfgang Asböck, Franchisondernemer Call a Pizza
Call a Pizza
Cloudgebaseerde software voor franchise

Centraal
controleerbaar

Stores im Blick
Icon - Kassensystem
Beheer van bestellingen tussen de filialen

Hogere
omzet

+

Franchise management statistieken

Uitgebreide
evaluatie

driver app icon 2
Auswertung
Warenwirtschaft & Personalmanagement
Personeel en voorraadbeheer

Efficiënt
beheer

FAQ

Met groeiend succes en populariteit is de volgende stap voor een restaurant het uitbreiden van het aanbod en het betreden van nieuwe markten. Nieuwe restaurants worden geopend en beheerd door eigenaars of franchisenemers. Franchisenemers mogen de merkrechten en distributiestructuren gebruiken voor hun eigen franchisewinkel in ruil voor een overeengekomen winstaandeel.

Franchisegevers hebben verschillende mogelijkheden om hun merkrechten als licentie door te geven. Afhankelijk van het bedrijfsmodel kunnen licenties worden beperkt tot individuele producten, namen of aanbiedingen. Het is bijvoorbeeld niet ongewoon dat fastfoodketens sommige artikelen alleen in geselecteerde winkels aanbieden. In de horeca wordt meestal het volledige restaurantconcept overgenomen; de specificaties en richtlijnen van de franchisegevers variëren naar belang van de aanbieder en de contractuele overeenkomst.

Winkelbeheer via een franchise kassasoftware maakt centraal beheer van verschillende winkels in real time mogelijk. Dankzij de cloudarchitectuur worden alle voor de winkel relevante gegevens op verschillende eindapparaten opgehaald en verwerkt. Van personeelstoewijzing, aanbiedingen op alle verkoopkanalen, tot gedetailleerde verkoopstatistieken, prestatierapporten en nog veel meer: SIDES biedt een compleet franchisebeheer als pakket of in de vorm van afzonderlijke modules. Onze franchise kassasoftware is precies afgestemd op de behoeften van franchisenemers.

Onze franchisemodule is geoptimaliseerd voor het beheer van meerdere vestigingen en kan aan het bestaande systeem worden toegevoegd voor €49 per maand. Voor klanten die een ondernemingspakket hebben gekocht, is filiaalbeheer automatisch inbegrepen en maakt snel en flexibel beheer voor alle winkels mogelijk.

Contact Form DE
eatDOORI
Losteria
burgerme
USHI Logo
USHI

Vraag nu een gratis afspraak aan:

  • Ontvang een gratis introductie tot de SIDES-software
  • Verhoog je omzet tot 40%
  • Bezorg bestellingen tot 3x sneller
  • 100% veilig en voldoet aan alle normen
eatDOORI
L'Osteria
burgerme
USHI Logo
USHI

Franchisesoftware: alle vestigingen in één systeem

Om altijd up-to-date te zijn over je vestigingen, heb je een slimme franchisesoftware nodig die je alle statistieken van elke vestiging laat zien – in realtime. SIDES is hiervoor jouw sterke partner, van bestelling tot levering. Dankzij het modulaire systeem kun je de juiste modules voor je franchise kiezen en elk onderdeel van je bedrijf optimaliseren. De franchisesoftware van SIDES sluit naadloos op elkaar aan en geeft je inzicht in goederenbeheer, personeelstoewijzing, bezorgers voor de bezorgdienst, bestellingen in de webshop en nog veel meer.

Slimme statistieken tonen je ook de efficiëntie van verkoop, personeel en bezorgdiensten, zodat je altijd op de hoogte bent van wat er in elk filiaal gebeurt. Verkoopstatistieken, klachtenbeheer en het digitale vouchersysteem zijn ook opgenomen in modules van de SIDES-franchisesoftware. Zo verhoog je niet alleen de klanttevredenheid, maar ook het proces in elk filiaal. 

De franchise-POS-software instellen – zo werkt het

Zo start je:

1. Een contract opstellen met SIDES

2. Kies de juiste modules voor je franchise

3. Ons team zet de franchise software oplossing op

4. Je controleert de systeeminstelling en traint jezelf in het gebruik ervan.

Na een succesvolle installatie kun je starten met SIDES!

Het SIDES franchisemanagement inclusief eigen webshop en app kan per vestiging worden ingezet. Met de webshop kun je hoge commissies van bezorgdiensten besparen, een loyaliteitsprogramma voor klanten opzetten en alle online bestellingen per filiaal beheren.

Heet SIDES alles-in-een filiaalbeheer

De SIDES-modules voor het franchisesysteem horeca helpt je het proces in jou franchiseonderneming te vergemakkelijken. Alles is mogelijk, van het opnemen van bestellingen via webshops, bezorgportalen, self service terminals tot telefonische bestellingen. Bestellingen worden automatisch doorgegeven aan het slimme franchise kassasysteem. De SIDES software biedt een hoge mate van efficiëntie, tijdsbesparing en controle voor elke franchiseonderneming.

Voordelen van het SIDES franchise softwaresysteem

• Het systeem bundelt automatisch alle bestellingen van de filialen en toont ze in een overzicht, inclusief de dagelijkse omzet, de werktijden van het personeel en nog veel meer.

• Door het opzetten van een webwinkel blijf je onafhankelijk van bezorgportalen zoals Thuisbezorgd en versterk je de klantenbinding door een aantrekkelijk loyaliteitsprogramma met vouchers en kortingen.

• Met de module goederen- en personeelsbeheer wordt voedsel op tijd aangevuld, worden diensten gemakkelijk toegewezen en worden werktijden gemakkelijk geëvalueerd.

Volgen van bezorgers in de bezorgdienst

Om bestellingen snel en efficiënt af te leveren, beschermt de extra module SIDES driver app je. bezorger tracking laat in real time zien wanneer bezorgers beschikbaar zijn en hoe lang een levering duurt. Bestellingen worden rechtstreeks gesynchroniseerd met beschikbare bezorgers, waardoor leveringen in minder dan 30 minuten kunnen worden uitgevoerd. De geïntegreerde routeplanning combineert geschikte routes en optimaliseert zo de leveringen.