Centraal beheer

Alle vestigingen in één oogopslag

Met onze franchise management software beheer je al je filialen met slechts één systeem.

Franchise

Alle gegevens real time zichtbaar

Met de franchise management software evalueer je alle filialen real time. Je behoudt het inzicht en staat direct in contact met je franchise partners.

Volledige controle

Bewaar alle gegevens op een centrale plek, zoals artikelen en personeelsgegevens. Activeer deze voor verschillende filialen.

Administratieve verlichting

Automatiseer je processen met de SIDES
franchise management software.

Onze aanbeveling die perfect op de franchise management software aansluiten

Modules voor franchises

Alles-in-één horeca software met het cloud kassasysteem

Kassasyteem voor franchises

Kassasysteem SIDES
Franchise
Jouw persoonlijke franchisemanager

Centraal filiaalbeheer

Wachtrij verkorten

Self-service terminal

Zelfbediening
Partners

Onze succesverhalen

immergrün

L’Osteria

L’Osteria

burgerme Logo

burgerme

Yoko Sushi

Yoko Sushi

Mc Donald’s

McDonald’s

Call a Pizza

Call a Pizza

Freddy Fresh

Freddy Fresh

Burger King Logo

Burger King

Peter Pane

Peter Pane

Pizza Hut

Pizza Hut

FAQ

Met groeiend succes en populariteit is de volgende stap voor een restaurant om het aanbod uit te breiden en nieuwe markten te betreden. Nieuwe restaurants worden geopend en beheerd door eigenaars of franchisenemers. Franchisenemers mogen de merkrechten en distributiestructuren gebruiken voor hun eigen franchisewinkel in ruil voor een overeengekomen winstaandeel.

Franchisegevers kunnen kiezen uit verschillende mogelijkheden om hun merkrechten als licentie door te geven. Afhankelijk van het bedrijfsmodel kan de licentie beperkt zijn tot individuele producten, namen of aanbiedingen. Het is bijvoorbeeld niet ongebruikelijk, vooral bij fastfoodketens, dat sommige artikelen alleen in geselecteerde winkels worden aangeboden. In de horeca wordt meestal het hele restaurantconcept overgenomen; de specificaties en richtlijnen van de kant van de franchisegever variëren afhankelijk van de aanbieder en de contractuele overeenkomst.

Franchisebeheer via onze franchise management software maakt de centrale administratie van een willekeurig aantal winkels in real time mogelijk. Dankzij de cloudarchitectuur worden alle winkelrelevante gegevens opgehaald en verwerkt op verschillende eindapparaten. Van de toewijzing van personeel, aanbiedingen op alle verkoopkanalen, tot gedetailleerde verkoopstatistieken, prestatierapporten en nog veel meer, SIDES biedt een compleet pakket of in de vorm van afzonderlijke modules.

Onze franchisemodule is geoptimaliseerd voor het beheer van meerdere vestigingen en kan aan het bestaande systeem worden toegevoegd voor €29,99 per maand.

Even veelzijdig als jij!

Webshop & App

Bouw je eigen online aanwezigheid op met je eigen online shop en genereer meer omzet.

Kassasysteem

Haal het beste uit jouw horeca onderneming met ons alles-in-één kassasysteem.

Keukenmanager

Automatiseer je keukenprocessen en beheer bestellingen digitaal met de keukenmanager.