Efficiënte keuken software
Automatiseer je keukenprocessen
Met de keuken software van SIDES komen alle
bestellingen automatisch terecht op je keukenschermen. Op deze manier zorg je ervoor dat het tijdrovende papierwerk verleden tijd is.
Optimaliseer je routeplanning
De keuken software zorgt voor een optimale routeplanning. Met onze software worden alle bestellingen automatisch gepland en toegewezen aan de juiste bezorger.
Categoriseren van bestellingen
Met de keuken software worden zowel online als interne bestellingen gecategoriseerd. Zo heb je altijd een duidelijk overzicht van de verschillende bestellingen die binnenkomen op de keukenschermen.
Makkelijk bestellingen aannemen
Optimalisatie van je routeplanning
Alle stappen in één oogopslag
Met de keukenschermen kan jij alle verschillende stappen van het proces
onderscheiden of samenvoegen.
Stap voor stap
Automatische toewijzing van bestellingen
De keuken software zorgt ervoor dat alle bestellingen, digitaal of in het restaurant, automatisch worden doorgestuurd naar de juiste keukenschermen.
Individuele stations
Creëer zelf je eigen workflow en proces met de keuken software. Op ieder keukenscherm een andere taak. Zo weten alle medewerkers precies de vervolgstappen.
Alle werkstappen in één oogopslag
Je medewerkers kunnen tijdens het gehele proces de status van de orders volgen op de keukenschermen en hierdoor weten welke werkstappen er nog openstaan.
Inpakken van orders
Met de keukenschermen kun je een inpakstation creëren. In samenwerking met de keuken software laat dit station je zien welke producten moeten worden ingepakt bij welke bezorgorder.
Flexibele stations
Jij bepaalt zelf hoeveel werkplekken er op de keukenschermen wordt ingesteld.
Routeplanning
De keuken software voegt automatisch verschillende bezorgopdrachten samen en maakt zo een betere routeplanning voor de bezorgdienst.
Verticaal stadstuinieren: trends voor de horeca in steden
In dit artikel lees je wat Urban Farming, Urban Gardening...
lees berichtHorecava beurs 2025
Horecava 2025, de vakbeurs voor horecabranche, vindt plaats van 13...
lees berichtTikTok restaurant marketing
In dit artikel geven we tips voor TikTok-restaurantmarketing, hoe je...
lees berichtQR-code tafelbestelling en Self-Oder-Terminal in jouw restaurant
In dit artikel vind je 5 redenen waarom een QR-code...
lees berichtFAQ
De keukenmanager toont de betreffende gerechten op het juiste station, informeert je personeel over de verwerkingsstatus op andere stations en stelt automatisch leveringsrondes samen die samen kunnen worden uitgevoerd. Elke stap in het voorbereidingsproces wordt gedocumenteerd en de status van de bestelling wordt aan de klant getoond.
Onze keukenbeheersoftware automatiseert en digitaliseert de processen in je keuken. De keukenmonitor regelt op intelligente wijze de levering van voedsel door bestellingen te combineren en zelfs automatisch bezorgers toe te wijzen met de driver-app. Met behulp van de keukenmonitor is ook een gedetailleerde evaluatie van de prestaties van de werknemers mogelijk. Dit betekent dat het optimaliseren van levertijden en het inzetten van personeel nu nog eenvoudiger is.
Ja – onze keukenmanager kan flexibel worden geïnstalleerd en gebruikt op elke tablet. Je beslist zelf hoeveel werkplekken of keukenmonitoren je in jouw keuken nodig hebt.
Ja – De keukenmanager biedt uitgebreide statistieken en analyses, die informatie geven over de efficiëntie van het personeel en over de bereidings- en levertijden.
Even veelzijdig als jij!
Kassasysteem
Haal het beste uit jouw horeca onderneming met ons alles-in-één kassasysteem.
Bezorger app
Verkort je levertijden en automatiseer de routeplanning met de bezorger app.
Voorraadbeheer
Beheer je volledige goederenverkeer met het voorraadbeheersysteem.
Vraag nu een gratis afspraak aan:
- Ontvang een gratis introductie tot de SIDES-software
- Verhoog je omzet tot 40%
- Bezorg bestellingen tot 3x sneller
- 100% veilig en voldoet aan alle normen
De keuken software voor je horecaonderneming
Met de keuken software van SIDES wordt het keukenbeheer in je horecazaak heel eenvoudig. Met de keuken management software zorg je voor een efficiëntie binnen je horecazaak en optimaliseer je de workflow binnen je horecaonderneming.
Wat maakt de keuken software voor het restaurant zo bijzonder?
Aangesloten op vaste kassa’s of mobiele systemen worden bestellingen automatisch doorgestuurd naar de keuken. De moderne en interactieve keukenschermen tonen een duidelijk overzicht van alle bestellingen. Bovendien kunnen de bedieningskleuren, symboolgroottes en workflows individueel aan je behoeften worden aangepast.
Hoe werkt de keuken software op de keukenschermen?
De keuken software van SIDES is zeer eenvoudig in gebruik en flexibel te installeren en te gebruiken op elke tablet. Elke werkplek in de keuken, zoals snijden, voorbereiden en verpakken, heeft een eigen keukenscherm.
Je kunt de status van bestellingen volgen op de betreffende keuken schermen. Hierdoor weten de medewerkers altijd welk eten er kan worden geserveerd.
De keuken software is de ideale aanvulling op ons kassasysteem horeca, personeelsplanning software, voorraadbeheer software en de bezorg app.
De voordelen van de SIDES keuken software
Met onze keuken software kan een horecaonderneming of
directie eenvoudig zijn keuken efficiënt inrichten. Of het nu gaat om individuele locaties
of om een franchiseketen.
Hier volgt een overzicht van de voordelen van de SIDES keuken software:
-
Alle processen in je keuken zijn geautomatiseerd en gedigitaliseerd.
-
Met behulp van workflows kunnen de productieprocessen in de keuken worden gesimuleerd – dat wil zeggen, het bereiden en koken van voedsel wordt geoptimaliseerd dankzij vele handige checklists.
-
Je hebt een overzicht van alle bestellingen en hun status ten opzichte van de andere werkstations, dat wil zeggen, als eerdere werkstappen nog niet zijn voltooid, kan de volgorde van de bestellingen onafhankelijk worden gewijzigd.
-
De keuken software regelt de bezorging van het eten efficiënt: bestellingen worden gecombineerd en zelfs automatisch toegewezen aan een chauffeur met de nieuwe bezorger app.
-
Je medewerkers kunnen tijdens het leveringsproces de status van de bestelling zien.
-
De software geeft belangrijke informatie: inclusief uitgebreide statistieken en analyses die informatie geven over de efficiëntie van het personeel, maar ook over bereidings- en levertijden.