Maak je werk makkelijk met de juiste software

Beheer je restaurant digitaal & eenvoudig

Van het beheer van meerdere franchises tot het analyseren van klantgegevens, bijna elke stap in de horeca kan tegenwoordig worden geautomatiseerd. Wij tonen je de belangrijkste elementen voor de digitalisering van restaurants, franchises en bezorgdiensten. Ontdek de voordelen van een slimme softwareoplossing en hoe je met je horecaonderneming de pole position kunt veiligstellen!

 

Voordelen van restaurantbeheer software

Met behulp van gerichte digitale tools kun je bestaande operationele processen optimaliseren en nieuwe bedrijfsstrategieën opzetten op het gebied van personeelszaken, voorraadbeheer, marketing en restaurantprestaties.

De grootste voordelen van digitaal restaurant management:  

  • Bespaar kosten en tijd door interne processen te automatiseren
  • Verminder je personeelsbezetting en bespaar tijd bij het plannen van diensten
  • Goederen centraal bestellen bij je leveranciers
  • Het volgen van je goederen in het magazijn
  • Het centraal beheren en aansturen van je filialen
  • Geef je accountants direct toegang tot je gegevens
  • Klantbinding en klantbehoud dankzij gerichte online marketingactiviteiten
  • Verhoog je aantrekkelijkheid als horecaonderneming voor geschoolde werknemers door gebruik te maken van nieuwe technologieën

Horecasoftware voor eenvoudig restaurantbeheer

Met specifieke software voor de horecabranche kunnen veel afzonderlijke elementen van je onderneming worden gecontroleerd en geoptimaliseerd. Met het digitale kassasysteem van SIDES, het goederenbeheer, het filiaalbeheer of de tool voor personeelsbeheer krijg je een beter overzicht over alle restaurantprocessen en run je jouw zaak efficiënter.

Als je een franchiseonderneming runt met meerdere filialen, is het SIDES filiaalbeheer precies het juiste hulpmiddel om op elk moment controle te houden over alle winkels. Met het filiaalbeheer heb je alle winkels, artikelen en je eigen webshop centraal in één systeem. Je beschikt in real time over prestatiegegevens en kunt bijvoorbeeld in een handomdraai een rentabiliteitsanalyse uitvoeren. Vergelijk uitgaven, omzet en meer met de software.
Met de SIDES-software heb je volledige controle over jouw franchisepartners en hoef je niet langer ingewikkeld naar je gegevens te zoeken.

Al je goederen in beeld met SIDES

SIDES maakt niet alleen het beheer van filialen moeiteloos. Met onze cloud-based voorraadbeheer software heb je ook een overzicht van het gehele goederenverkeer in je horecaonderneming. Alle voorraadniveaus zijn in real time beschikbaar. Overschotten of tekorten aan goederen zijn vroegtijdig te herkennen en kun je er tijdig op reageren. Bovendien zijn je leveranciersgegevens geïntegreerd in de software. Het systeem voor goederenbeheer synchroniseert automatisch de prijzen en levertijden van de leveranciers. Dit vereenvoudigt het bestellen van goederen.

Of het nu een bezorgdienst, franchise of restaurant is. SIDES biedt je individuele oplossingen voor je horecaonderneming – en alles vanuit één systeem.
De SIDES-modules zijn perfect op elkaar afgestemd. Je beslist welke modules voor jou en je onderneming relevant zijn en stelt ze afzonderlijk samen.
De SIDES restaurant software verbetert de efficiëntie en organisatie van je onderneming in alle aspecten.

Bekijk de succesverhalen van onze klanten. Zij delen hun ervaringen met SIDES en hoe zij hun activiteiten met de software hebben geoptimaliseerd.

Ben je al SIDES-klant?

eatDOORI
Losteria
burgerme
USHI Logo
USHI

Vraag nu een gratis afspraak aan:

  • Ontvang een gratis introductie tot de SIDES-software
  • Verhoog je omzet tot 40%
  • Bezorg bestellingen tot 3x sneller
  • 100% veilig en voldoet aan alle normen
eatDOORI
L'Osteria
burgerme
USHI Logo
USHI